Pengajian Berkitab Kembali Lagi


haaa.....nampak poster tu....



andai kata ditanya salah seorang diantara anda2 semua, adakah anda tahu apa sebenarnya fiqh munakahat tu...apa yanag best sangat dengan kitab tu.??apasal pulak pilih kitab2 fiqh munakahat nih...?adakah anda mampu menjawabnye...??!!

jeng jeng jengg!!

haaaa....untuk pengetahuan anda2 semua, fiqh munakahat adalah sebuah kitab yang sesuai untuk semua terutama calon-calon suami dan isteri. Pengajian ini amat sesuai untuk dihadiri sebagai langkah mempersiapkan diri sebelum memasuki gerbang perkahwinan agar bahtera yang dinaiki, tidak terpesong dari arah tujuan yang sebenar walaupun dilanda badai atau karam di tengah lautan. 

namun....bagi yang masih belum bercalon,jangan sedih jangan risau, kerana anda juga turut sama dijemput hadir bagi memeriahkan majlis berilmu ini,kerana kita tahu bahawa anda juga bakal menjadi calon kepada seseorang yang belum anda ketahui siapa bukan? ^^
jadi..ayuhlah bersama kita memahami konsep perkahwinan dan kekeluargaan islam dalam Pengajian berkitab, FIQH MUNAKAHAT, setiap selasa, jam 7.30mlm di Masjid Al Wathiqubillah Tuanku Mizan, UiTM Shah Alam..

Jumpa Di Sana!!!^^

Comments

Popular posts from this blog

PERANAN IBU BAPA DAN ANAK MENURUT ISLAM

SEJARAH RINGKAS AISYA HUMAIRA

AS MEMILIH: TRUMP VS BIDEN